filters
state:
Show
city:
Show

My wife purchased a bath gift basket for her mother on the Red Envelope website 5 years ago(2009). Through this $30 transaction she unknowingly was subscribed to Red Envelope discount service. This discount service cost $14.95 a month over the course of 5 years was...
Read more
Ricochet-Rabbit
Ricochet-Rabbit

How about NOT letting your wife have control of finances? She obviously didn't read what she was signing up for. She didn't notice $15 a month disappearing from an account f...

#483497
Reply to reviews
Only the Love Rocks were delivered. The flowers never arrived and trying to reach Red Envelop for CS was like trying to reach The President- they never answered or the call was disconnected! I WILL NEVER ORDER FROM THIS COMPANY AGAIN and I urge others to be weary and...
Read more
#475646
Reply to reviews
I place an order in early December as a gift. It was personalized so I paid extra to unsure delivery in time for Christmas. The estimated ship date at the time of placing the order was December 12th. My guaranteed date was Dec 18th. On December 19th I contacted...
Read more
#466501
Reply to reviews
I ordered several clothes( slippers) ,jewelry( topaz pendants) and jewelry cases from these guys...the slippers were ok..but sizes way off..had to send one pair back..jewelry was just very poor quality for the prices sent those back, jewelry vertical display box was...
Read more
proredpc
proredpc

We apologize that the items you received were judged to be in poor quality, [lease contact my team at cssoccial@providecommerce.com, we would like to research your order to fi...

#372718
Reply to reviews
I ordered a framed poster from Red Envelope and it was so poorly packaged that the frame was smashed in shipment. I called the company and they promised to send a replacement. It was again so poorly packaged that the frame was smashed in shipment. I called the company,...
Read more
proredpc
proredpc

We apologize for the broken frame, and we appreciate your feedback so we can improve our process. Please email us at cssoccial@providecommerce.com, we can find a resolution t...

#371675
Reply to reviews
I live in New York, New York, where there is no state or local taxes on clothing items under $110. When I purchased a pair of gloves at $69.99, I was surprised to find sales taxes applied. So I called customer service, and was told by both the rep and the manager...
Read more
proredpc
proredpc

We apologize for the tax issues with your order. If you would like to email us at cssocial@providecommerce.com, I can research this and find a resolution to this issue. -Amy

#365477
Reply to reviews
I ordered flowers for a client a few months ago and apparently to get free shipping I signed up for a monthly membership at freeshipping.com at $12.97 PER MONTH! This is outrageous. I will never shop at Red envelope again and I will make sure that none of my friends...
Read more
Anonymous
hanah

My case.. I even cancel the freeshipping.com membership.. But for some reason it wasn\'t processed.. I get to pay that 12.97shit too.. I disputed on my credit card.. hopefully...

Anonymous
Jad07

I am sorry proredpc, but it is NOT clear at all maybe you actually have the fine print written some where, but it was NOT apparent to me. I never sign up for these kind of thi...

#331587
Reply to reviews
Wow....the website is completely confusing while you are ordering. I was just browsing something, liked it, and i had a coupon i wanted to use so after entering the code it asked for my details, which i gave and it CLEARLY STATED that my order was NOT to be processed...
Read more
Anonymous
RedEnvelope Customer Care

We sincerely apologize for the difficulty you\'ve experienced with our website and any confusion with regard to our shipping charges. Please be assured we would never delibera...

#296881
Reply to reviews
i ordered a book from red envelope.com which was to come by december 30- it never came-they kept on writing me telling me this and that-then it was to come january7of course it did not come-they did nothing to try to find out what happened-they were nasty even when my...
Read more
proredpc
proredpc

We\'re sorry that you had a bad experience with our service; that isn\'t typical. Unfortuantely, from time to time our suppliers are unable to keep up with the demand that th...

rruchie1
rruchie1

The comp[any was Red Envelope.Com that i werote about-it only said Red and i think that consumers should know what i had gone through that made me so sad and never received th...

#287362
Reply to reviews
What a scam...they charged $35 to deliver a wood cutting board with all their hidden shipping charges (which are not shown when you select your delivery date and shipping costs) that don't show up until the "confirm order" page. There's a $9.99 standard delivery...
Read more
Anonymous
SD

I ordered a christmas gift for myself and charged it to my husband\'s credit card. The item didn\'t work out and I returned it. I called Red Envelope to get the credit back to...

Anonymous
***fused

I got a package . And it didn\'t say who sent it . And when I called to see if they could tell me who sent it , they didn\'t tell me . :x

#277993
Reply to reviews